Canon imagePRESS C600i tuo tuotantokäyttöön kehitetyn teknologian ja premium-luokan laadun tavallisten yritysten ja graafisen alan pienten toimijoiden ulottuville

Canon imagePRESS C600i tuottaa ammattitasoisen tuloksen yritysten viestintä- ja markkinointiosastoille, omatarvepainoille ja pienille tulostus- ja painopalveluille heidän kasvaviin premium-luokan laatuvaatimuksiin ja itsenäisen materiaalituotannon erityistarpeisiin.

Laite mahdollistaa lyhytsarjaisen painamisen, pienemmät kertapainokset ja monipuolisen painomateriaalien käytön. Tämä on Canonin ensimmäinen tuotantotason laitemalli, joka voidaan integroida myös olemassa oleviin toimiston työnkulkuihin tietoturvallisesti ja saumattomasti.

imagePRESS C600i vetoaa pieniin ja keskisuuriin yrityksiin ennen kaikkea sen toimistotyönkulkujen maksimoimiseen ja kustannusten optimoimiseen tarkoitettujen hallintatyökalujensa ansiosta. Laitteen tärkeimpiin ominaisuuksiin kuuluvat esimerkiksi tulostusympäristön ja resurssien optimointi, tulostuksenhallinta ja valvontaratkaisut sekä toimiston työnkulun optimointi. Yhdessä ne mahdollistavat täysin integroidun tulostusympäristön hallinnan.

imagePRESS C600i tuottaa jopa 60 sivua minuutissa, ja siinä voi käyttää monipuolisesti erilaisia tulostus- ja painomateriaaleja. Automaattinen kaksipuolinen tulostus onnistuu jopa 300 g/m2:n painoiselle ja SRA3-kokoiselle materiaalille. Laitteen avulla voidaan kasvattaa yrityksessä itsenäisesti tuotettavan laadukkaan painetun viestinnän – kuten esitteiden, myynti- ja oheismateriaalin sekä yrityksen sisäisen ja ulkoisen viestintämateriaalin – määrää.

Uusi imagePRESS C600i täyttää kaikki alan standardivaatimukset. Laite tukee PCL- ja PostScript-sivunkuvauskieliä, SAP:n ja muiden toimittajien toiminnanohjausjärjestelmiä sekä tulostusta Linux-/Unix-järjestelmistä. Laitteen MEAP- ja MEAP Web -alustat mahdollistavat uniFLOW’n, eCopyn ja iWDesktopin kaltaisten tallennus- ja tulostushallintaratkaisujen käytön ja hyödyntämisen. Erilaiset laitteen hallintatyökalut ja Monitori-etädiagnostiikkapalvelut helpottavat laitteen ylläpitoa, maksimoivat tuottavuuden ja minimoivat seisonta-ajan.

”Uusi imagePRESS C600i on ainutlaatuinen ja tehokas ratkaisu, jonka avulla on helppo tuottaa ammattimaisia tulostettuja lopputuotteita. Laite voidaan integroida olemassa oleviin toimistojärjestelmiin saumattomasti, ja se pystyy tulostamaan myös painaville ja pintakuvioiduille materiaaleille. Siksi se on kiinnostava vaihtoehto yritysten omatarvepainoille ja pienille sekä ketterille painopalveluille, jotka haluavat laajentaa palvelutarjontaansa”, toteaa Jouni Lakka Canon Oy:n markkinoinnista.

C600i-mallissa on hyödynnetty imagePRESS-alustan edistyksellisiä teknologioita, ja se tuottaa tulostussarjasta riippumatta toistettavat yhdenmukaiset värit ja kirkkaat sekä tarkat kuvat. Lisäksi se mahdollistaa erinomaisen monidimensionaalisen värikalibroinnin ja tarkan rekisteröinnin kaksipuolisille tulosteille ja painotuotteille.

Uusi imagePRESS C600i tulee Euroopan-markkinoille 1.3.2015.

Lisätietoja:

Canon Oy, markkinointi, Jouni Lakka (etunimi.sukunimi@canon.fi)

imagePRESS C600i Images
Yritystiedotteet