Canon imagePROGRAF iPF830, iPF840 ja iPF850 tuovat laadukkaan jatkuvaluonteisen A0-tulostuksen suunnitteluympäristöihin

Canon tuo markkinoille kolme uutta suurkuvatulostinta. Canon imagePROGRAF iPF830, iPF840 ja iPF850 tuovat luotettavan, tarkan ja tuottavan tulostuksen arkkitehtitoimistojen, rakennusliikkeiden ja CAD-suunnittelupalveluiden tarjoajien ulottuville.

MFP

Uutuudet tarjoavat luokkansa parhaan toiminnallisuuden ja suorituskyvyn suurivolyymisen tulostuksen markkinoille. Päivitetty järjestelmäarkkitehtuuri mahdollistaa nopean ja jatkuvaluonteisen tulostuksen sekä mustesäiliöiden vaihdon tulostuksen aikana. A0-kokoisen materiaalin tulostusnopeus on vain 42 sekuntia säästötilassa.

imagePROGRAF iPF850 parantaa tehokkuutta, sillä laitteen suurikapasiteettiseen keräysyksikköön mahtuu jopa 100 arkkia erikokoista materiaalia (maks. A0). Tulosteet ovat kerättävissä nopeasti ja helposti, ja tulosteet pysyvät sileinä ja rypistymättöminä. iPF840 ja iPF850 mallit tukevat kahden rullan yhtäaikaista käyttöä ja pystyvät helposti käsittelemään erityyppisiä ja -levyisiä (maks. 44 tuumaa) materiaaleja samanaikaisesti. Rullasyöttöä voidaan vaihtaa automaattisesti tulostustarpeiden mukaisesti. Toiminto mahdollistaa tuottavan tulostuksen ilman käyttäjän ylimääräisiä toimenpiteitä.

Sisätiloihin tuotettavia julisteita ja myyntipistemateriaaleja tarvitsevat yritykset voivat hyödyntää uutta High Chroma -magentamustetta, joka tuottaa entistä voimakkaammat ja eloisammat värit.

”Tarkkojen piirustusten ja muiden suunnitelmien tulostus on olennainen osa CAD-käyttäjien sekä arkkitehti-, insinööri- ja rakennustoimistojen päivittäistä työtä”, toteaa Jouni Lakka Canon Oy:n Ammattitulostusratkaisut-yksiköstä. ”Suurivolyyminen jatkuvaluonteinen tulostus on näiden yritysten perustoimintaa, ja siihen tarvitaan tehokas ja luotettava suurkuvatulostin. Uudet imagePROGRAF-mallit tuottavat tarvittavan nopeuden, tarkkuuden ja värit, ja ne soveltuvat erinomaisesti sekä tulostuspalveluiden että yritysten sisäiseen  päivittäiseen käyttöön.”

Uutuudet tuovat ajan myötä myös merkittäviä kustannussäästöjä, mikä on erityisen tärkeää suurivolyymisessä suurkuvatulostuksessa.  Tässä edesauttavat laitteiden vähäinen musteenkulutus, riittoisat 700 ml:n mustesäiliöt sekä mahdollisuus tulostepohjaiseen kulujen seurantaan.

Canon imagePROGRAF iPF830, iPF840 ja iPF850 tulevat myyntiin Euroopassa toukokuussa 2015.

Lisätietoja: Canon Oy, Ammattitulostusratkaisut, Jouni Lakka (etunimi.sukunimi@Canon.fi)

imagePROGRAF iPF830 Images
imagePROGRAF iPF840 Images