Canonin laaja ja vahva lasermallisto tarjoaa tulostamisen iloa kaikille käyttäjille [24.4.2012]

Canon vahvistaa entisestään i-SENSYS-lasermallistoaan tuomalla markkinoille kaksi uutta tulostinta, mallit i-SENSYS LBP6680x ja i-SENSYS LBP6670dn. Nämä mustavalkotulostimet on helppo integroida yrityksen nykyiseen tulostusympäristöön.

Edistyksellisten tulostustoimintojensa ansiosta i-SENSYS LBP6680x ja LBP6670dn sopivat itsenäisiksi pöytätulostimiksi pienille työryhmille ja pk-yrityksiin. Tulostusnopeus on 33 sivua minuutissa, ja tulostaa voi myös kaksipuolisesti. Energiankulutus on vain 1,3 kWh viikossa, mikä on tämän laiteluokan alhaisimpia arvoja.

Uuteen i-SENSYS LBP6600  mustavalkomallistoon kuuluvissa i-SENSYS LBP6680x- ja LBP6670dn-laitteissa on paljon samoja toimintoja kuin Canonin imageRUNNER ADVANCE -mallistossa, mukaan lukien Adobe PostScript  tuki. Laitteet sopivat yhteen Canonin tulostus- ja skannausprosessien hallintaan käytettävän uniFLOW-alustan kanssa. uniFLOW mahdollistaa myös kustannusseurannan ja -hallinnan.

Canon tuo markkinoille myös kaksi pientä, energiapihiä i-SENSYS-mustavalkofaksia, FAX-L150 ja FAX-L170. Ne on suunnattu yrityksille, joiden liiketoiminnassa faksilla on tärkeä rooli, samoin pk-yrityksille, jotka tarvitsevat sekä faksaus- että tulostustoimintoja.

Uudet i-SENSYS-tulostimet ja -faksit tulevat myyntiin toukokuussa 2012.
Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Hanna Toropainen, etunimi.sukunimi@canon.fi

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet