no consumer

Canonilta pieniä mutta tehokkaita mustavalkomonitoimilaitteita [4.2.2010]

Canon imageRUNNER 2500 -sarjan mustavalkomonitoimilaitteet tarjoavat pienille ja keskisuurille organisaatioille tehokasta ja laadukasta tulostamista. EnergyStar-sertifioitujen laitteiden energiankulutus on erittäin pieni.

imageRUNNER 2500 -sarja korvaa markkinoilta poistuvan iR 2018/30 -malliston. Kaikki sarjan laitteet tulostavat, kopioivat ja skannaavat laadukkaasti ja nopeasti. Tulostusnopeus on 45 sivua minuutissa ja laitteet lämpenevät lepotilasta toimintakuntoon nopeasti, jopa alle neljässä sekunnissa. Laitteilla voi skannata monivärisiä dokumentteja ja tehdä niistä helposti jaettavia pdf-tiedostoja tai tallentaa suoraan muistitikulle. Mustavalkomonitoimilaitteet on suunnattu erityisesti organisaatioille, joissa tulostetaan paljon tekstiasiakirjoja.

"Laitteiden helppokäyttöisyyteen on kiinnitetty erityisesti huomiota. Niissä on esimerkiksi suuri ja intuitiivisesti toimiva kosketusnäyttö. Automaattinen kaksipuolinen tulostus sekä nidontamahdollisuus nopeuttavat ja yksinkertaistavat tulostustöitä", Canonin tuotemarkkinointipäällikkö Tarja Urponen kertoo.

imageRUNNER 2500 -sarjan laitteiden ylläpito ja huolto on tehty mahdollisimman helpoksi. Pitkäkestoisen rumpuyksikön ansiosta huoltoväli on pitkä. Canonin Monitori-palveluun liitettynä laite lähettää virheraportin huoltoon, mikäli laite ei toimi moitteettomasti. Näin korjausapua on nopeasti saatavilla.

Uusilla monitoimilaitteilla on niukasta energiankulutuksesta kertova EnergyStar-sertifikaatti. imageRUNNER 2500-sarjan laitteet käyttävät lepotilassa sähköä vain 1,5 wattia.

Canon imageRUNNER 2500 -sarjaan kuuluvat laitteet imageRUNNER 2520/i, 2525/i, 2530/i, 2535/i ja 2545/i. Laitteiden myynti Suomessa alkaa helmikuussa.

Lisätietoja: Canon Oy, Toimistoratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Tarja Urponen, puhelin 010 544 4363, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

-----

Canonin yritysratkaisut tuovat tolkkua työhön. Entistä helpommat tavat löytää, käsitellä ja järjestää tietoa lisäävät työn mielekkyyttä ja parantavat tuottavuutta. Koko maan kattava paikallinen palvelu varmistaa sujuvan käyttöönoton ja ohjaa hyödyntämään uuden tekniikan avaamia mahdollisuuksia. Sähköisten dokumenttien koko elinkaaren hallinta ja yhteinen tietovarasto tehostavat työnkulkuja, nostavat teknologian käyttöastetta ja parantavat investoinneista saatavaa hyötyä. Taloustutkimuksen vuosittain toteuttamassa tuote- ja yrityskuvaan keskittyvässä Toimisto-tutkimuksessa Canon on sijoittunut asiakaspalvelun osalta parhaaksi monitoimilaitetoimittajaksi jo yhdeksänä vuonna peräkkäin, tutkimusohjelman alusta vuodesta 2001 lähtien.