Canonin uusi iW360-ohjelmisto tehostaa toimistotyön sujuvuutta [2.2.2010]

Canon on julkistanut uuden version iW360-asiakirjanhallintaohjelmistostaan. Ohjelmisto on suunniteltu tehostamaan toimistorutiinien sujuvuutta ja tehokkuutta erityisesti organisaatioissa, joissa päivittäiseen työhön kuuluu runsaasti dokumenttien luomista, muokkaamista ja julkaisemista.

iW360 tehostaa paperisten ja digitaalisten dokumenttien käsittelyä jokaisessa työvaiheessa. Ratkaisu yhdistää monitoimilaitteen ja käyttäjän työaseman joustavaksi järjestelmäksi, jossa dokumentteja on helppo liikutella, arkistoida, muokata, tulostaa ja vastaanottaa. Saatavilla oleva palvelinversio toimii tarvittaessa työryhmäjärjestelmänä, jossa yhteisiä dokumentteja jaetaan ja hallitaan.

Ohjelmisto helpottaa mm. eri tiedostomuodossa olevien dokumenttien koostamista yhtenäiseksi asiakirjaksi työasemassa. Monitoimilaitteeseen automatisoitujen työnkulkujen avulla monimutkaisetkin tehtävät voidaan hoitaa nopeasti muutamalla napinpainalluksella.

Ohjelmisto toimii sekä Canonin uuden imageRUNNER ADVANCE -tulostusjärjestelmän että vanhempien monitoimilaitteiden kanssa.

”iW360 on käytännössä ensimmäinen ohjelmisto, joka kattaa dokumentin koko elinkaaren. Ohjelmisto yksinkertaistaa asiakirjojen käsittelyä ja tekee työskentelystä mielekkäämpää ja tehokkaampaa”, Canonin toimistoratkaisujen markkinointipäällikkö Markus Winnett sanoo.

iW360-ohjelmiston palvelinversio tarjoaa perusversiota laajemmat ja monipuolisemmat dokumenttien jakamis- ja ryhmätyöominaisuudet. Asiakirjat voidaan tallentaa yhteisiin kansioihin ja niiden jakamis- ja muokkausoikeudet voidaan määritellä joustavasti. Tiedostoja voi muokata vain yksi käyttäjä kerrallaan, millä varmistetaan että käytössä on aina ajantasainen versio asiakirjasta. Virheelliset muutokset asiakirjassa voi perua palaamalla tiedoston aikaisempaan versioon. Halutessaan käyttäjä voi saada viestin uusista järjestelmään tallennetuista dokumenteista.

Lisätietoja: Canon Oy, Toimistoratkaisut, markkinointipäällikkö Markus Winnett, puhelin 010 544 4240, sähköposti markus.winnett (at) canon.fi
-------
Canonin yritysratkaisut tuovat tolkkua työhön. Entistä helpommat tavat löytää, käsitellä ja järjestää tietoa lisäävät työn mielekkyyttä ja parantavat tuottavuutta. Koko maan kattava paikallinen palvelu varmistaa sujuvan käyttöönoton ja ohjaa hyödyntämään uuden tekniikan avaamia mahdollisuuksia. Sähköisten dokumenttien koko elinkaaren hallinta ja yhteinen tietovarasto tehostavat työnkulkuja, nostavat teknologian käyttöastetta ja parantavat investoinneista saatavaa hyötyä. Taloustutkimuksen vuosittain toteuttamassa tuote- ja yrityskuvaan keskittyvässä Toimisto-tutkimuksessa Canon on sijoittunut asiakaspalvelun osalta parhaaksi monitoimilaitetoimittajaksi jo yhdeksänä vuonna peräkkäin, tutkimusohjelman alusta vuodesta 2001 lähtien.
-------