Canon kasvattaa imageRUNNER ADVANCE -mallistoa mustavalkomonitoimilaitteilla [2.6.2010]

Canon tuo markkinoille uuden sukupolven imageRUNNER ADVANCE -pohjaisen mustavalkomonitoimilaitteiden sarjan imageRUNNER ADVANCE 6000. Kuusi uutta laitetta on tarkoitettu toimistokäyttöön kaikenkokoisille organisaatioille PK-yrityksistä suuryrityksiin.

Canonin imageRUNNER ADVANCE -sarja on suunniteltu parantamaan työn tehokkuutta. Ensimmäiset imageRUNNER ADVANCE -pohjaiset mustavalkomonitoimilaitteet integroituvat saumattomasti Canonin ohjelmistoratkaisuihin, kuten uniFLOW Output Manager (OM)- ja iW360, sekä kolmannen osapuolen ratkaisuihin. Näin voidaan automatisoida työnkulut ja virtaviivaistaa runsaasti työvaiheita ja dokumentteja sisältävät prosessit. Laitteet sopivat useille eri aloille, kuten julkishallintoon, oppilaitoksille, lakitoimistoille sekä myynti- ja rahoituspalveluille.

Uusi kehittynyt tulostuspalvelin

imageRUNNER ADVANCE -laitteet korvaavat menestyksekkään Canon iR50xx -sarjan ja tuovat ison joukon parannuksia aikaisempaan iR-sarjaan verrattuna, kuten uuden edistyneen tulostuspalvelimen, joka nopeuttaa useiden samanaikaisten töiden hallintaa. Korkealaatuisen TFT-värikosketusnäytön voi mukauttaa käyttäjän tarpeisiin määrittämällä yhden painalluksen työnkulkupainikkeita, jotka nopeuttavat keskeisten toimintojen käyttöä ja lisäävät tehokkuutta ja tuottavuutta. Lisäksi uusien mallien luotettavuus ja helppo huollettavuus vähentävät käyttökustannuksia ja maksimoivat käyttöajan.

Uuden kaksipuolisen yhden pyyhkäisyn väriskannauksen ansiosta käyttäjä voi skannata paperiasiakirjoja jopa 200 sivua minuutissa useisiin eri kohteisiin, kuten eri toimistojärjestelmiin, mikä virtaviivaistaa paperipohjaiset prosessit. Uudet imageRUNNER ADVANCE -mustavalkolaitteet tukevat täydellisesti Adobe-tekniikkaa, mukaan lukien Adobe® PDF, Adobe® PDF/A-1b ja Reader Extensions PDF, mikä mahdollistaa dokumenttien yhteiskäytön merkintöjen, muistilappujen ja kommenttien avulla. Adobe® PDF/A-1b -tiedostomuoto sopii dokumenttien pitkäaikaiseen arkistointiin

Asiakirjaympäristöt aidoiksi digitaalisiksi toimistoiksi

Organisaatiot tarvitsevat mustavalkotulostusta sisäisten dokumenttien kustannustehokkaaseen tulostukseen ja hallintaan. Uudet imageRUNNER ADVANCE -pohjaiset mustavalkolaitteet vastaavat tähän kysyntään. ”Tekemällä yhteistyötä Microsoftin, NT-Waren ja Adoben kanssa Canon on kehittänyt ratkaisun, joka parantaa asiakkaidemme tehokkuutta ja tuottavuutta.. imageRUNNER ADVANCE -laitteet ovat erittäin monikäyttöisiä. Ne integroituvat saumattomasti olemassa oleviin järjestelmiin ja muuttavat asiakkaidemme asiakirjaympäristöt aidoiksi digitaalisiksi toimistoiksi", toteaa markkinointipäällikkö Markus Winnett Canon Oy:stä.

Uudet mallit tarjoavat edistyneet suojaustoiminnot, kuten Document Scan Lock Kitin, joka estää luottamuksellisten dokumenttien luvattoman skannauksen ja kopioinnin, sekä Adobe LiveCycle Rights Management Server ES:n integroinnin yhteiskäytössä olevien dokumenttien käyttöoikeuksien hallintaan. Käyttäjät voivat tulostaa turvallisesti mistä tahansa verkon laitteesta My Print Anywhere -toiminnolla Canonin uniFLOW OM -ohjelmistolla. Monet muut suojaustoiminnot, kuten kiintolevyn tietojen salaus ja poisto sekä kiintolevyjen poistaminen laitteesta, parantavat niin ikään organisaatioiden tietoturvaa.

ENERGY STAR -sertifioidut imageRUNNER ADVANCE -laitteet ovat erittäin energiatehokkaita. Niillä on luokkansa alhaisin kokonaisenergiankulutusta mittaava TEC*-arvo. Uudet laitteet kuluttavat käytössä yli viisikymmentä prosenttia vähemmän energiaa kuin edelliset mallit ja lepotilassa vain 1,5 wattia.

Uuden sarjan tuotesuunnittelussa on käytetty Canonin elinkaariarviointia (LCA), jolla varmistetaan mahdollisimman pienet hiilipäästöt valmistuksen, toimituksen ja tuotteen käytön aikana. Ympäristöä säästävillä tekniikoilla, kuten kierrätys- ja biomuovin käytöllä, voidaan vähentää hiilipäästöjä yli 10 prosenttia edellisiin malleihin verrattuna.

Uusi mustavalkomallisto käsittää kuusi mallia – imageRUNNER ADVANCE 6055, 6055i, 6065, 6065i, 6075 ja 6075i – joiden nopeudet ovat 55, 65 ja 75 sivua minuutissa. Uusi imageRUNNER ADVANCE 6000 -sarja on saatavana kesäkuussa 2010.

Canon on julkistanut,myös pienivolyymisten mustavalkotuotantolaitteiden imageRUNNER ADVANCE 80000 -sarjan, johon kuuluvien laitteiden tulostusnopeudet ovat 85, 95 ja 105 sivua minuutissa. Sarja on tarkoitettu tulostus- ja painopalveluille sekä yritysten omatarvepainoille.

Lisätietoja: Canon Oy, markkinointipäällikkö Markus Winnett, puhelin 010 544 4240, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

Tietoja
Lehdistömateriaali