Buyers Laboratory palkitsi kaksi Canonin skanneria käytettävyydestä ja hinta-laatusuhteesta [22.3.2010]

Kaksi Canonin ammattikäyttöön tarkoitettua A3-asiakirjaskanneria on palkittu arvostetulla Buyers Laboratoryn tunnustuksella. Buyers Laboratory Inc (BLI) on maailman arvostetuimpiin kuuluva riippumaton tutkimusyhtiö, joka arvioi ja palkitsee toimialan kehitykseen vaikuttavia tuotteita ja teknologioita

imageFORMULA DR-6050C

Canon imageFORMULA DR-9050C palkittiin laadukkaista ominaisuuksistaan ja erinomaisesta hinta-laatusuhteestaan. Skanneri tarjoaa ammattimaiseen tuotantokäyttöön soveltuvan nopeuden edulliseen hintaan.

imageFORMULA DR-9050C tarjoaa enemmän toimintoja kuin saman hintaluokan laitteet yleensä.
Niihin kuuluvat muun muassa automaattinen värintunnistus, moire-ilmiön vähennys, dokumenttien tekstin laadun parannus ja automaattinen rei’itysjälkien poisto. Laitteessa on Capture Perfect -ohjelmisto, joka tarjoaa muun muassa useita valmiita skannausprofiileita yhden näppäimen takaa.

Myös Canon imageFORMULA DR-6050C sai tunnustusta BLI:ltä. Palkintoperusteissa kiitettiin erityisesti sen luotettavuutta, helppoa käyttöönottoa, käytettävyyttä ja monipuolisia kuvanmuokkausominaisuuksia.

Palkitut skannerit tuotiin markkinoille kesällä 2009.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Irma Majander, puhelin 010 544 4548, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

Tietoja
Lehdistömateriaali