Canonin uudet imageRUNNER ADVANCE -monitoimilaitteet palkittiin [1.2.2010]

Canonin imageRUNNER ADVANCE -monitoimilaitteiden helppokäyttöisyys, skannausominaisuudet sekä saumaton integrointi muuhun työnkulkuun on saanut Buyers Laboratory Inc:n kaksi ”Outstanding Achievement Award” -palkintoa.

Canon imageRUNNER ADVANCE C5051 -monitoimilaite

Buyers Laboratory on riippumaton tutkimusyhtiö, joka tutkii ja testaa alan uusia tuotteita ja teknologioita. Buyers Laboratoryn mukaan paperisten dokumenttien digitointi ei ole koskaan ollut helpompaa tai nopeampaa kuin syksyllä 2009 julkistettujen Canonin imageRUNNER ADVANCE -monitoimilaitteiden avulla.

Canon imageRUNNER ADVANCE -monitoimilaitteet auttavat organisaatioita leikkaamaan kustannuksia, parantamaan dokumentinkäsittelyn tietoturvaa ja vähentämään ympäristökuormitusta. Järjestelmän suunnittelun lähtökohtia ovat olleet muun muassa helppokäyttöisyys, kustannustehokkuus, etähallittavuus ja integroitavuus eri järjestelmiin.

Työntekijöille imageRUNNER ADVANCE tarjoaa henkilökohtaisesti räätälöidyn käyttöliittymän ja mahdollisuuden tehostaa työskentelyprosesseja. Käyttäjän asetukset ja työnkulut tallennetaan järjestelmään ja ne voidaan aktivoida yhdellä napinpainalluksella, jolloin monimutkaisten ja aikaa vievien tehtävien suorittaminen helpottuu.

”Paperisten ja digitaalisten asiakirjojen käsittely on kriittinen toiminto lähes kaikissa yrityksissä. imageRUNNER ADVANCE -järjestelmän suunnittelussa kuuntelimme tarkasti asiakkaidemme ja kumppaniemme toiveita. Olemme kehittäneet järjestelmän, joka auttaa nostamaan teknologian käyttöastetta ja vapauttaa työntekijöiden aikaa rutiineista luovuuteen ja innovatiivisuuteen”, Canonin toimistoratkaisujen markkinointipäällikkö Markus Winnett sanoo.

----
Lisätietoja: Canon Oy, Toimistoratkaisut, markkinointipäällikkö Markus Winnett, puhelin 010 544 4240, sähköposti markus.winnett(at)canon.fi

----
Canonin yritysratkaisut tuovat tolkkua työhön. Entistä helpommat tavat löytää, käsitellä ja järjestää tietoa lisäävät työn mielekkyyttä ja parantavat tuottavuutta. Koko maan kattava paikallinen palvelu varmistaa sujuvan käyttöönoton ja ohjaa hyödyntämään uuden tekniikan avaamia mahdollisuuksia. Sähköisten dokumenttien koko elinkaaren hallinta ja yhteinen tietovarasto tehostavat työnkulkuja, nostavat teknologian käyttöastetta ja parantavat investoinneista saatavaa hyötyä. Taloustutkimuksen vuosittain toteuttamassa tuote- ja yrityskuvaan keskittyvässä Toimisto-tutkimuksessa Canon on sijoittunut asiakaspalvelun osalta parhaaksi monitoimilaitetoimittajaksi jo yhdeksänä vuonna peräkkäin, tutkimusohjelman alusta vuodesta 2001 lähtien.