Canon Business Leap -kilpailu kannustaa painoalan yrityksiä parantamaan liiketoimintansa tuottavuutta [3.3.2010]

Canon on julkistanut Business Leap -kilpailun, jonka tavoitteena on kannustaa digitaalisen painamisen alalla toimivia yrityksiä tekemään uusia innovaatioita ja parantamaan liiketoiminnan tuottavuutta.

Business Leap -kilpailu on Euroopan-laajuinen, ja palkintojen kokonaisarvo on yli 100 000 euroa. Ensimmäinen palkinto on täysin varusteltu digitaalinen Canon imageRUNNER ADVANCE C9070 PRO -painokone, joka sopii lyhyille painosarjoille. Toinen palkinto on 44 tuuman Canon imagePROGRAF -suurkuvatulostin. Kolmas palkinto on räätälöity konsultaatiopalvelu, jonka myös ensimmäisen ja toisen palkinnon voittajat saavat.

Kilpailuun voi osallistua jättämällä digitaalisen painamisen hyödyntämiseen tähtäävän liiketoimintasuunnitelman Canonin Ipex-nettisivustolla. Kilpailuun lähetetyt liiketoimintasuunnitelmat arvioidaan, ja niiden joukosta valitaan finalistit. Riippumattomien konsulttien raati haastattelee finalisteja yksitellen ja valitsee voittajan ja kaksi muuta finalistia. Kilpailuaika on 31.3. – 31.7.2010. Voittajat palkitaan palkintojenjakotilaisuudessa Pariisissa lokakuussa.

"Useimmat Euroopan avainmarkkinat ovat edelleen taantumassa. Jotta painoyritysten tulevaisuus olisi turvattu pidemmällä aikavälillä, niiden on uudistettava liiketoimintaansa ja huomioitava asiakkaansa ja heidän tarpeensa paremmin.  Kannustamme asiakkaitamme sopeutumaan muutoksiin ja kehittämään painamisen tulevaisuutta. Canon Business Leap -kilpailu opastaa luovan ja kattavan liiketoimintasuunnitelman laatimisessa’’, markkinointipäällikkö Juha Wallin Canon Oy:stä toteaa.

"Canon tarjoaa osallistujille mahdollisuuden muuttaa liikeideansa liiketoiminnaksi. Haastan kaikki digitaalisesta painamisesta kiinnostuneet painoyritykset ja alan kehittämisestä innostuneet yrittäjät osallistumaan kilpailuun", Juha Wallin jatkaa.

Canon Business Leap -kilpailun nettisivusto avautuu 31.3.2010. Sivustolla on mm. kilpailun säännöt, osallistumisohjeet, opastusta liiketoimintasuunnitelman laatimiseen sekä osallistumislomake.

Lisätietoja: Canon Oy, Ammattitulostusratkaisut, markkinointipäällikkö Juha Wallin, puhelin 010 544 4327, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

Tietoja
Lehdistömateriaali