Canonilta uusi uniFLOW Output Manager 4.0 edullisempaan ja tehokkaampaan tulostukseen [12.2.2009]

Canon on pitkään kehittänyt tulostamisen ratkaisuja tavoitteenaan palvella ja auttaa käyttäjiä työskentelemään helpommin ja tehokkaammin. NT-Waren kehittämä uniFLOW Output Manager 4.0 on uusi monikäyttöinen tulostuksenhallintaratkaisu, jonka ansiosta käyttäjät voivat ensimmäistä kertaa tulostaa niin PCL- kuin PostScript-laitteille yhden ajurin kautta.

Tulostuksenhallintaratkaisun tuore versio tuo mukanaan kolme keskeistä uudistusta: yleisajurin PCL- ja PS-laitteille, kehittyneen tulostustyön vapauttamisen suoraan verkkotulostimelta sekä tulostuskustannukset optimoivan laskentatyökalun.

uniFLOW Output Manager 4.0 tarjoaa My Print Anywhere -toiminnallisuuden, joka käsittelee tulostettavan työn kullekin laitteelle sopivalla tavalla; yksi tulostusajuri sopii kaikkiin laitteisiin. Näin uudelleentulostusten määrä vähenee ja työn tehokkuus kohoaa.

Tulostustyön vapauttaminen verkkotulostimelta muuttaa perinteistä tulostustyön kulkua merkittävästi. Tulostustyön voi vapauttaa ja esikatsella miltä tahansa Canon MEAP-monitoimilaitteelta. Samalla käyttäjä voi tarvittaessa muuttaa tulosteiden lukumäärää, muuntaa väritulostuksen mustavalkoiseksi ja vaihtaa muitakin tulostusasetuksia. Koska tulostaminen vapautetaan laitteelle kirjautumalla, tulostamisen tietoturva paranee, kun tulosteet eivät jää laitteille makaamaan.

Kolmas uudistus, pop-up-laskentatyökalu, kertoo käyttäjälle kunkin työn tulostuskustannukset ja näyttää kustannusvertailun muihin tulostuslaitteisiin. Työkalu nostaa käyttäjien kustannustietoisuutta ja antaa samalla mahdollisuuden valita kulloinkin huokein tulostusvaihtoehto ja siten vaikuttaa itse tulostuskustannuksiin.
Canonin palvelumarkkinointipäällikön Tommi Sahlsténin mukaan käyttökokemus, työajan säästö ja tulostuskustannusten aleneminen ovat merkittävimmät syyt ottaa uniFLOW Output Manager 4.0 käyttöön. "Uudistusten ansiosta tulostamisesta tulee entistä vaivattomampaa. Vaivattomuus merkitsee turhien tulostusten vähentymistä ja tehokkaampaa työskentelyä, nautittavia käyttäjäkokemuksia ja alentuneita kustannuksia'', Sahlstén iloitsee.

Lisätietoja: Canon Oy, Yritysratkaisut, palvelumarkkinointipäällikkö Tommi Sahlstén, puhelin 010 544 4480, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi