Dokumentinhallinnan seuraava sukupolvi: ThereforeTM 2009 [18.5.2009]

Canonin dokumentinhallinnan ohjelmisto ADOS muuttaa nimeään, muotoaan ja toiminnallisuuksiaan. Uusi, kaiken kokoisille organisaatioille tarkoitettu ja entistä tehokkaampi dokumentinhallintaratkaisu on nimeltään ThereforeTM 2009.

ThereforeTM 2009 on askel kohti seuraavan sukupolven dokumentinhallintaa. Uusien toiminnallisuuksien ja uuden käyttöliittymän ansiosta dokumentinhallinnan tuottavuus paranee ja kustannuksia säästyy, kun dokumenttien haku, käsittely ja arkistointi sujuvat tehokkaammin.

Paperidokumentit siirtyvät nopeasti ja luotettavasti haluttuihin kansioihin. Sähköiset dokumentit pysyvät järjestyksessä ja käyttäjät näkevät vain heille tarkoitetut dokumentit. Sähköpostiviestejä voidaan hallita muiden dokumenttien tapaan. Arkistointi on systemaattista ja tehokasta. Tietojen etsiminen on vaivatonta ja halutut dokumentit löytyvät nopeasti. Kokonaisuudessaan yrityksen dokumentit on tallennettu selkeästi ja turvallisesti lakien ja säädösten mukaan.

ThereforeTM 2009 skaalautuu hyvin erikokoisten yritysten tarpeisiin. Sen kevyin Personal Edition -versio on tarkoitettu muutaman hengen yrityksille. Workgroup Edition on suunnattu 5-10 hengen käyttäjäryhmille ja Business Edition on ratkaisu suurempien yritysten tarpeisiin.

’’Thereforen edeltäjä ADOS on Suomessa ollut suosittu etenkin pk-sektorilla. ThereforeTM 2009:n myötä ratkaisun suosio tulee kasvamaan myös julkishallinnossa ja suuremmissa yrityksissä’’, Canonin tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki ennustaa.

Monipuolistuvaa käyttöä tukee myös entistä kehittyneempi mahdollisuus etätyöskentelyyn. ThereforeTM 2009 Web Clientin avulla käyttäjät voivat hallita tiedostojaan turvallisesti ja helposti internet-yhteyden avulla.
Nyt julkistettava uusi brändi pohjautuu ohjelmistoyritys Therefore Corporationin uuteen yritysnimeen. ThereforeTM 2009 jatkaa Therefore Corporationin (aiemmin ADOS Corporation) ja Canonin pitkäaikaista yhteistyötä liiketoimintaa tukevien dokumentinhallinnan ratkaisujen kehityksessä.

Lisätietoja: Canon Oy, Toimistoratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki, puhelin 010 544 4409, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi