Canonilta entistä sujuvampaa tulostusta SAP-ympäristöön [1.9.2009]

Canon Inc. on liittynyt kultatason jäsenenä SAPin Printer Vendor -ohjelmaan. Canon ryhtyy valmistamaan uudenlaisia tulostusratkaisuja, joilla voidaan entistä helpommin tuottaa laadukkaita tulosteita suoraan SAP-sovelluksista.

SAP on maailman suurin yritysohjelmistoja tekevä ohjelmistotalo, jonka sovelluksilla n. 89 000 yritystä 120 maassa tehostavat työskentelyään.

Uuden yhteistyön ansiosta Canon-monitoimilaitteet voidaan liittää saumattomasti yhteen SAP-järjestelmän ja -sovellusten kanssa.

'' SAP-käyttäjät saavat jatkossa laadukkaat tulosteet kaikista sovelluksistaan, helposti ja kustannustehokkaasti. Canonin järjestelmä tuo monipuolisuutta tulostamiseen, parempaa tietoturvaa ja vähentää ympäristökuormitusta'', sanoo Canonin toimistoratkaisujen markkinointipäällikkö Markus Winnett.

Lisätietoja: Canon Oy, Toimistoratkaisut, markkinointipäällikkö Markus Winnett, puhelin 010 544 4240, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

-----

Canon Oy toimittaa toimisto- ja ammattitulostamisen sekä dokumentinhallinnan ratkaisuja ja palveluita julkiselle sektorille sekä yrityksille ja yhteisöille. Yhtiön omien toimipisteiden ja täyden palvelun jälleenmyyjien muodostama Canon Business Center -ketju tarjoaa paikallista palvelua maanlaajuisesti 500 asiantuntijan voimin. Taloustutkimuksen vuosittain teettämässä Toimisto-tutkimuksessa Canon on sijoittunut asiakaspalvelun osalta parhaaksi tulostusratkaisujen toimittajaksi jo kolme kertaa peräkkäin. Canonin toisen liiketoiminta-alueen muodostavat kuluttajatuotteet, kuten kamerat sekä henkilökohtaiset tulostimet. Vuonna 2008 Canonin markkinamyynti Suomessa oli 164,9 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä noin 400.

-----------