Canonilta työkalut skannereiden ohjelmointiin [11.9.2009]

Canon on julkistanut uusia ohjelmistokehitystyökaluja, joilla saadaan lisätoiminnallisuutta ScanFront 220- ja ScanFront 220P -verkkoskannereihin. Kehitystyökalujen avulla skannerin toimintaa voi räätälöidä ja mukauttaa haluamallaan tavalla.

Yksinkertaisimmillaan työkaluilla voi muokata skannerin käyttöliittymän yrityksen graafisen ilmeen mukaiseksi. Laitteelle voi myös ohjelmoida esimerkiksi yrityksen omia käytäntöjä vastaavan sisäänkirjautumisen tai muokata skannausprosessia niin, että skannattu dokumentti varustetaan automaattisesti hakutiedoilla ja siirretään esimerkiksi yrityksen dokumentinhallintajärjestelmään.

Näin esimerkiksi Canon-jälleenmyyjä voi räätälöidä skannerin asiakkaan järjestelmiin saumattomasti liittyväksi ja asiakkaan yritysilmeen mukaiseksi.

ScanFront 220/220P-kehitystyökalut on jaettu kahteen erilliseen pakettiin. User Interface Customisation Tool soveltuu skannerin käyttöliittymän muokkaamiseen ja Add-In SDK kehittyneempien lisätoimintojen ohjelmoimiseen.

Kehitystyökalut ovat saatavilla veloituksetta Canonin Business Solutions Developer Programme (BSDP) -kehittäjäyhteisön jäsenille.Yhteisö tarjoaa ohjelmistokehittäjille nopean ja helpon pääsyn työkaluihin ja teknisiin tietoihin, joiden avulla voidaan rakentaa sovelluksia Canonin yrityskäyttöön tarkoitettuihin tuotteisiin.

Lisätietoja: Canon Oy, Toimistoratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki, puhelin 010 544 4409, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi.

Lisätietoja Canonin Business Solutions Developer Program - yhteisöstä: https://www.developers.canon-europa.com/developer/bsdp/bsdp_pub.nsf