Canon ja I.R.I.S. strategiseen kumppanuuteen - asiakkaille monipuolisempi dokumentinhallinnan palveluvalikoima [7.9.2009]

Canon ja I.R.I.S. ovat solmineet strategisen yhteistyösopimuksen, joka tuo I.R.I.S:n dokumentinhallinnan tuotteet osaksi Canonin tarjoamaa. I.R.I.S. tunnetaan monipuolisista ja korkealuokkaisista sähköisten dokumenttien hallintaan liittyvistä tuotteistaan. Yrityksen erikoisosaamista ovat mm. älykäs dokumenttien tunnistusteknologia, dokumenttien, sisällön ja prosessien hallinta. Valikoima kattaa monipuolisesti dokumentinhallinnan eri osa-alueita: lukemisen, tunnistamisen ja käsittelyn

Canonin kanssa käynnistettävä yhteistyö keskittyy kahteen tuotteeseen, jotka ovat IRISPowerscan™ ja IRISDocument™. Dokumenttien skannaamista ja jatkokäsittelyä tehostavat ohjelmistot täydentävät Canonin nykyistä dokumentinhallinnan ohjelmistotarjontaa. Kumppanuuden myötä IRIS-tuotteet istuvat saumattomasti yhteen nykyisten eCopyn, Thereforen™ja NT-waren kanssa.

Käyttäjälle dokumentinhallinnan kokonaisratkaisu merkitsee olennaisesti yksinkertaisempia työtapoja. Dokumenttien skannaaminen, jäsentely, lajittelu, indeksointi ja konvertointi hakukelpoisiksi teksti- ja PDF-tiedostoiksi tapahtuu yhden ja saman prosessin aikana ja erilliset työvaiheet jäävät tältä osin historiaan.

Suomessa kumppanuus näkyy suoraan Canonin ratkaisuvalikoiman laajentumisena ja tarjoaa asiakaskunnalle entistä sujuvampia ja monipuolisempia mahdollisuuksia hallita dokumenttien elinkaarta helposti ja kustannustehokkaasti.

Tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki Canonilta pitää kumppanuutta erittäin tärkeänä.’’Tämä on iso asia Canonille. Kumppanuus laajentaa valikoimaamme erinomaisella tavalla. Meillä on ollut jo ennestään vahvaa osaamista skannaamisen, dokumentinhallinnan ja arkistoinnin alueilla. IRIS-tuotteet tukevat pyrkimyksiämme palvella asiakkaitamme entistä paremmin tarjoamalla ratkaisuja, jotka tehostavat heidän liiketoimintaansa’’, Aittomäki kuvailee.

Lisätietoja: Canon Oy, Toimistoratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki, puhelin 010 544 4409, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi