Canonin suurkuvatulostin sai arvostetun Buyers Laboratoryn palkinnon [1.10.2009]

Canon imagePROGRAF iPF755 -suurkuvatulostin on saanut maailman arvostetuimpiin kuuluvan riippumattoman testilaboratorion Buyers Laboratoryn palkinnon. Canonin laite palkittiin parhaana mustesuihkuteknologiaa soveltavana monikäyttöisenä suurkuvatulostimena. Testaajien mukaan Canonin laitteessa yhdistyvät lyömättömästi nopeus, edullisuus, laatu ja helppokäyttöisyys.

Canon imagePROGRAF iPF755 -suurkuvatulostin

Buyers Laboratory Inc. nimeää kaksi kertaa vuodessa parhaat digitaaliseen tulostamiseen tarkoitetut laitteet. Arvosteluraadin mukaan Canon imagePROGRAF iPF755:n ainutlaatuinen tuottavuus, aikaa säästävien apuohjelmien laaja valikoima ja poikkeuksellinen helppokäyttöisyys ovat nostaneet vaatimustasoa suurkuvatulostimien markkinoilla.

”imagePROGRAF iPF755:n saama palkinto on erittäin arvostettu. Palkinto on osoitus siitä, että Canon tuo jatkuvasti markkinoille innovatiivisia tuotteita, jotka vastaavat asiakkaan tarpeisiin haastavassa toimintaympäristössä”, sanoo Canon Oy:n ammattitulostusratkaisujen tuotemarkkinointipäällikkö Jouni Lakka.

imagePROGRAF iPF755 esiteltiin viime keväänä yhdessä imagePROGRAF iPF750:n, iPF655:n ja iPF650:n kanssa. Nämä uudet laitteet on suunniteltu yhteensopiviksi kaikkiin teknisiin CAD/GIS -tulostusympäristöihin. Kompakteiksi muotoilluissa suurkuvatulostimissa on edestä ladattava paperinsyöttö ja kaikki muutkin ohjaus- ja käyttötoiminnot voidaan tehdä laitteen etupuolelta. Tulostin on helppo sijoittaa pieneenkin tilaan, myös suoraan seinää vasten.

Buyers Laboratory Inc. tuottaa alan ammattilaisille tietoja kopiokoneista, tulostimista, skannereista, monitoimilaitteista ja suurkuvatulostimista. Vuonna 1961 perustetun Buyers Laboratoryn julkaisemat testiraportit ovat alan perusteellisimmat ja tiukimmat.

Lisätietoja: Canon Oy, Ammattitulostusratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Jouni Lakka, puhelin 010 544 4486, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

-------

Canon Oy toimittaa toimisto- ja ammattitulostamisen sekä dokumentinhallinnan ratkaisuja ja palveluita julkiselle sektorille sekä yrityksille ja yhteisöille.Yhtiön omien toimipisteiden ja täyden palvelun jälleenmyyjien muodostama Canon Business Center -ketju tarjoaa paikallista palvelua maanlaajuisesti 500 asiantuntijan voimin. Taloustutkimuksen vuosittain teettämässä Toimisto-tutkimuksessa Canon on sijoittunut asiakaspalvelun osalta parhaaksi tulostusratkaisujen toimittajaksi jo kolme kertaa peräkkäin. Canonin toisen liiketoiminta-alueen muodostavat kuluttajatuotteet, kuten kamerat sekä henkilökohtaiset tulostimet. Vuonna 2008 Canonin markkinamyynti Suomessa oli 164,9 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä noin 400