Canonin uudet verkkoskannerit ja älyskannaus. Yhdessä lisää tuottavuutta [15.4.2009]

Nyt julkistettavat Canon imageFORMULA ScanFront 220e ja 220eP -verkkoskannerit ovat keskeinen osa tehokasta ja tuottavaa dokumentinhallintaprosessia. Ne ovat kompakteja, helppokäyttöisiä ja turvallisia verkkoskannereita, joihin on yhdistetty eCopy ShareScan -älyskannausohjelmisto.

Dokumenttien älykkääseen kuvantamiseen soveltuvan eCopy ShareScanin avulla verkkoskannerilla luetut dokumentit voidaan siirtää helposti organisaation eri järjestelmiin. Tällaisia järjestelmiä saattavat olla varsinaiset arkistointi- ja dokumentinhallintaohjelmistot, toiminnanohjaus- ja tiedonhallintajärjestelmät sekä sähköposti- ja faksipalvelut.

Lisäksi Canon imageFORMULA ScanFront 220eP tarjoaa tehokäyttäjille hyödyllisiä lisäominaisuuksia, kuten kaksoissyötön ultraäänitunnistuksen ja tietoturvan parantamiseksi sisäänkirjautumisen sormenjälkitunnistuksen avulla. Nopeudeltaan ne yltävät jopa 24 arkkiin minuutissa.

Tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki näkee verkkoskannerien ja sähköisen dokumentinhallinnan palvelevan yrityksiä erityisen hyvin nykyisessä markkinatilanteessa: ’’Yritysten kohdatessa vaikeita aikoja työprosessien optimointi ja työn tuottavuus nousevat keskeisiksi tavoitteiksi. Uudet laitteet takaavat yrityksille hyödyn nopeasta ja tehokkaasta paperidokumenttien skannaamisesta, sähköisestä varastoinnista ja jakamisesta siten, että kustannukset pysyvät mahdollisimman pieninä. Manuaalisen työn minimointi nousee helposti arvoon arvaamattomaan.''

eCopy ShareScan toimii saumattomasti monien keskeisten yritysratkaisuohjelmistojen kanssa. Canonin ja Microsoftin aktiivisen yhteistyön ansiosta se kytkeytyy vaivatta mm. SharePoint-teknologiaan.

Lisätietoja: Canon Oy, Yritysratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki, puhelin 010 544 4409, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi