no consumer

Tehotrio ilahduttaa dokumenttien skannaajia [18.5.2009]

Dokumenttien skannaamisen ja hallinnan huippuosaaja Canon julkistaa toukokuun alussa kolme kevyeen tuotantokäyttöön tarkoitettua skanneria: Canon imageFORMULA DR-6050C:n, DR-7550C:n ja DR-9050C:n. Tehotrio ilahduttaa yrityksiä ja käyttäjiä tehokkuudellaan, ergonomisuudellaan ja ympäristöystävällisyydellään

imageFORMULA DR-6050C

Kolmikko tehostaa dokumenttien hallintaa ja toimistotyön prosesseja huolehtimalla skannaamisesta ennennäkemättömällä tavalla. Tehokkuutta lisäävien ominaisuuksiensa ansiosta ne sopivat erityisen hyvin yrityksille, joiden toiminnassa paperidokumenteilla on merkittävä rooli. Laitteita tullaan käyttämään mm. julkishallinnossa, finanssialalla, terveydenhoidon sektorilla sekä kuljetusalalla.

Skannerin käyttöä ja ohjaamista on helpotettu uuden syöttömekanismin ja ohjauspaneelin avulla. Työskentely sujuu joutuisasti ja virheettömästi käyttäjälähtöisen suunnittelun ansiosta.

Monipuoliset syöttömahdollisuudet tukevat erilaisten dokumenttien skannausta. Dokumenttien laatu, koko ja arkkien paksuus voivat vaihdella suuresti. Esimerkiksi terveydenhuollon tarpeita varten laitteet kykenevät hallitsemaan jopa kolme metriä pitkien sydänkäyrien skannaamisen. Standardikokoja skannattaessa trio käsittelee joutuisasti kaiken A1-kokoisiin arkkeihin saakka.

Tehokkutta parantaa myös laitteiston nopeus. Ne pystyvät käsittelemään jopa 112 sivua minuutissa 300 dpi:n tarkkuudella.

Ympäristön huomioon ottaminen on ollut pitkään luonnollinen osa Canonin tuotesuunnittelua. Niinpä nämäkin uutuudet käyttävät energiaa 20 % vähemmän kuin niitä edeltäneet mallit.

’’ Ratkaisumme dokumenttien hallintaan ja käsittelyyn auttavat asiakkaitamme parantamaan toimistotyön tuottavuutta ja mielekkyyttä. Laitteet istuvat hyvin työprosesseihin ja käytettäviin ohjelmistoihin. Täten tehotrio vie meitä eteenpäin valitsemallamme tiellä’’, tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki Canonilta luonnehtii.

Lisätietoja: Canon Oy, Toimistoratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki, puhelin 010 544 4409, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi