Turvallinen on nyt myös edullista Canonin uudella tulostuksenhallintaratkaisulla [12.8.2009]

Turvallinen tulostaminen muuttuu ratkaisevasti edullisemmaksi. Canonin uusi tulostuksenhallintaratkaisu auttaa pk-yrityksiä tulostamaan turvallisesti ja kustannustehokkaasti.

Nyt julkistettava Canon Security and Cost Control Pack on merkittävimpiä pk-yrityksen tulostamiseen liittyviä uudistuksia vuosiin. Ratkaisun avulla pk-yritys pystyy hallitsemaan tulostusta turvallisesti ja helposti ilman erillisiä lisäinvestointeja.

Turvallisuus syntyy henkilökohtaisen tunnistamisen kautta. Tulosteet eivät putkahda suoraan monitoimilaitteelle tai tulostimelle, vaan käyttäjä tunnistautuu laitteelle esimerkiksi henkilökortin tai salasanan avulla, minkä jälkeen laite tulostaa työn käyttäjälle. Turhia tulosteita ei jää pyörimään tulostimelle.

Aiemmin henkilökohtaiseen tunnistautumiseen perustuva turvatulostaminen on edellyttänyt erillistä tulostuspalvelinta. Canonin uusi ratkaisu toimii käyttäjien tietokoneella ilman tulostuspalvelinta, mikä tekee turvatulostamisen pk-yrityksen kannalta huomattavan edulliseksi.

Kustannustehokkuuden kannalta olennaista on myös turhan tulostamisen väheneminen. Ratkaisun avulla yritys maksaa ainoastaan todelliseen tarpeeseen tehdyistä tulosteista, ei pöydälle unohtuvista irtopapereista.

Uusi tulostusratkaisu tuo lisäksi joustavuutta. Siihen sisältyvän My Print Anywhere -toiminnon avulla käyttäjä voi vapauttaa tulostustyön miltä tahansa toimiston verkkotulostimelta.

Canon Security and Cost Control Pack on suunnattu pk-yrityksille ja suurempien yritysten yksittäisille osastoille. Perusratkaisuun voidaan liittää viisi eri tulostuslaitetta ja maksimissaan 50 käyttäjää.

Canonin markkinointipäällikkö Markus Winnett pitää tuotejulkistusta erittäin merkittävänä pk-yrityksen arjen kannalta. ''Kustannustehokas turvallinen tulostaminen on jäänyt tarpeettomalla tavalla suurten ja keskisuurten yritysten yksinoikeudeksi. Nyt meillä on tarjota markkinoiden selvästi edistyksellisin ja tarkoituksenmukaisin turvatulostusratkaisu pk-yrityksille,'' Winnett toteaa.

Winnettin mukaan ohjelmistoratkaisu tulee entisestään vahvistamaan Canonin asemaa tulostuksenhallinnan markkinoilla. Taloudellisesti haasteellisena aikana kysyntää riittää tulostamisen kustannustehokkuutta parantavia ratkaisuja kohtaan.

Lisätietoja: Canon Oy, Toimistoratkaisut,
markkinointipäällikkö Markus Winnett, puhelin 010 544 4240, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi