no consumer

Canon ja paperitukkuri Papyrus yhdistävät voimansa: Kumppanuus tarjoaa asiakkaalle parempaa palvelua ja säästöä paperikustannuksissa [8.6.2009]

Canon Oy ja Suomen johtava graafinen paperitukkuliike Papyrus Finland Oy aloittavat strategisen yhteistyön toimisto- ja suurkuvatulostamisen sekä digitaalisen painamisen markkinoilla. Canon ulkoistaa paperin ostamisen, logistiikan ja varastoinnin Papyrus Finland Oy:lle, joka puolestaan saa käyttöönsä Canonin valtakunnallisen myyntiorganisaation. Asiakkaille kumppanuus tarjoaa parempaa palvelutasoa, edullisempia hintoja sekä laajempaa materiaalivalikoimaa erityisesti digitaaliseen painamiseen.

Esko Paananen (oik.), Papyrus Oy, ja Harry Nyström

”Paperin ostaminen, logistiikka ja varastointi eivät ole Canonin ydinliiketoimintaa, joten etsimme strategista kumppania, jonka ydinosaaminen on nimenomaan paperiliiketoiminnassa. Papyrus Finland Oy on Suomen johtava paperitukkuri ja osa Euroopan johtavaa tukkuliikeryhmää, joten kumppanuus tarjoaa meille aivan uudentasoista tehokkuutta esimerkiksi paperiostoissa ja -logistiikassa. Tuloksena on virtaviivainen, tehokas ja kaikille osapuolille kannattava arvoketju paperitoimittajilta aina loppuasiakkaalle”, Canon Oy:n toimitusjohtaja Harry Nyström sanoo.

Papyrus Finland Oy on osa Papyrus-paperitukkuliikeryhmää, joka toimii 22 maassa Euroopassa ja toimittaa vuosittain yli 2 miljoonaa tonnia paperia.

”Meillä on pitkä kokemus tehokkaista paperiostoista ja -logistiikasta ja näiden hyötyjen välittämisestä asiakkaillemme. Canonin valtakunnallisen, paikallisesti toimivan palveluverkoston ansiosta saamme lisää myyntivoimaa ja kykenemme kasvattamaan myyntimääriämme toimisto- ja ammattitulostusmarkkinoilla. Asiakkaalle kumppanuus näkyy parempana palveluna, täsmällisempinä toimitusaikoina, selkeämpänä tapana tilata ja luonnollisesti myös kilpailukykyisinä hintoina”, Papyrus Finland Oy:n toimitusjohtaja Esko Paananen sanoo.

Canon Oy:n ja Papyrus Finland Oy:n tänään julkistettu kumppanuus kattaa toimisto- ja suurkuvatulostamisen ja digitaalisen painamisen markkinat Suomen lisäksi myös Baltian maissa.

Lisätietoja:

Canon Oy