no consumer

Helppoutta tulostus- ja painopalveluiden käyttöön [15.4.2008]

Tulostamisen ja painotöiden hallinnassa helppokäyttöisyys ja sujuvuus ovat avainasioita. Tuotannon ohjaukseen tarkoitettu ohjelmistouutuus Helix tekee painamisesta ja tulostamisesta vaivatonta.

Paino- ja tulostuspalveluiden asiakkaat haluavat saada painotuotteensa helposti, vaivattomasti, nopeasti ja edullisesti. Palveluiden tarjoajat joutuvat painiskelemaan erilaisten laite- ja ohjelmistokysymysten kanssa täyttääkseen odotukset.

Canonin uniFLOW Output Manager on luonut vahvan kiinnekohdan helppokäyttöiselle tulostusten ja painotöiden hallinnalle. Siitä saatujen kokemusten perusteella NT-ware on kehittänyt Canonille uuden ohjelmiston, Helixin, joka tekee töiden hallinnasta entistä sujuvampaa.

Helix on erityisesti tulostuspalveluyrityksille, omatarvepainoille ja painopalveluiden asiakkaille suunniteltu ohjelmisto. uniFLOW Output Managerin kanssa täysin yhteensopiva tuote tuo merkittävän lisän palvelumarkkinan ohjelmistotarjontaan.

Ohjelmiston avulla palveluiden tarjoajat voivat hioa tulostuspalvelunsa yksinkertaisesti ja tehokkaasti toimivaksi. Verkon yli tehtävät tilaukset saadaan hoidetuksi vaivatta. Tilattu työ voidaan tulostaa haluttaessa monelle eri laitteelle. PDF-pohjaista työnkulkua voidaan muokata monipuolisesti selkeän graafisen käyttöliittymän avulla. Käytössä olevan kapasiteetin kuormituksen säätely on luonnollinen osa ohjelmiston toiminnallisuuksia. Palveluiden käytön seurantaa varten on tarjolla käteviä raportointitoimintoja sekä kustannusten allokointimahdollisuuksia.

Helix-kehitystyössä on huolehdittu yhteensopivuudesta ja mahdollisesta ohjelmistointegraation tarpeesta. CIP4-standardeihin nojaava uutuus on liitettävissä mm. yleisimpiin asiakkuudenhallinnan ja toiminnanohjauksen järjestelmiin.

Lisätietoja: Canon Oy, ammattitulostusratkaisut, markkinointipäällikkö Juha Wallin, puhelin 010 544 4327