Ryhtiä painotöiden hallintaan [27.6.2008]

Painotöiden kokonaisvaltaiseen hallintaan saadaan uutta ryhtiä kun uunituoreita Helix Production Workflow- ja iW Prepress Manager -ohjelmistoja käytetään yhdessä. Ohjelmistointegraation ansiosta digitaalisten paino- ja tulostuspalveluiden tarjoajat saavat automatisoitua tuotantoprosesseja aiempaa virtaviivaisemmaksi.

Helix Production Workflow jatkaa suositun uniFLOW Output Managerin perinteitä painotyön tilausprosessin helpottajana. PDF/JDF -pohjainen työnkulku kattaa työvaiheet tilauksen tekemisestä ja työohjeet sisältävän työkortin luonnista aina lopulliseen painamiseen yhdellä tai useammalla laitteella. Samalla painopalveluiden tarjoajien on helppo hallita ja muokata käyttöliittymää.

Ohjelmistossa on monipuoliset raportointiominaisuudet ja se on mahdollista integroida moniin erityyppisiin yritysratkaisuihin. Helix Production Workflow tukee älykästä työkuorman jakamista Canonin laitearsenaalilla.

Uuden iW Prepress Managerin avulla voidaan muokata ja viimeistellä painotyön sisältöä, huolehtia asemoinnista ja valmistella työ painokuntoon. Parhaillaan iW PPM on asiakkailla viimeistelytesteissä. Se julkistetaan virallisesti vuoden 2008 jälkimmäisellä puoliskolla.

Ohjelmistokaksikko on suunnattu helpottamaan painopalveluiden ostajien työskentelyä. Samalla ne auttavat painopalveluiden tarjoajia luomaan kustannustehokkaita työnkulkuja ja parantavat siten toimialan yritysten kilpailukykyä.

Lisätietoja: Canon Oy, Ammattitulostusratkaisut, markkinointipäällikkö Juha Wallin, puhelin 010 544 4327, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi