Tärkeä apulainen pk-yrityksen dokumenttien hallintaan [9.6.2008]

Canon iW360 tehostaa pk-yrityksen toimistorutiineja. Versioon 2.0 edennyt ohjelmisto auttaa dokumenttien jakamisessa, niiden joustavassa käsittelyssä sekä tulostettavien töiden hallinnassa.

Monessa pk-yrityksessä aika on kortilla. Aikaa ei saisi kulua dokumenttien turhaan etsimiseen eikä tekniikan kanssa painiskeluun. iW360 2.0 on Canonin vastaus pk-yrityksen arkirutiinien tehostamiseen.

Useasta eri sovelluksesta koostuva iW360 on kokonaisratkaisu dokumenttien tehokkaaseen hallintaan. Se tehostaa dokumenttien jakamista yrityksen sisällä. Sen avulla dokumenttien siirtäminen paikasta toiseen on ennennäkemättömän vaivatonta. Lisäksi iW360 helpottaa tuntuvasti tulostettavien töiden koostamista ja muokkaamista.

Dokumenttien jakaminen työntekijöiden, tiimien, projektiryhmän tai jonkin muun ryhmän kesken on tehty erittäin helpoksi. Ohjelmiston työryhmäominaisuudet tukevat paitsi dokumenttien jakamista myös niiden löydettävyyttä. Tarvittaessa oikeisiin tietoihin päästään käsiksi myös Internet-käyttöliittymän kautta. Dokumentteja voidaan indeksoida vastuuhenkilöiden ja töiden etenemisen mukaan, mikä tuo tehokkuutta oikeiden dokumenttien hakemiseen.

iW360:ssä näkyy Canonin vahva osaaminen yrityksen työnkulkuja tehostavan teknologian kehittäjänä. iW360 siirtää paperidokumentit monitoimilaitteesta suoraan PC:n työpöydälle tai arkistoon. Näin esimerkiksi laskut tai sopimukset saadaan vietyä automaattisesti oikealle vastuuhenkilölle. Saapuvat faksit voidaan myös ohjata suoraan iW360-arkistoon. Yhtä tehokasta on myös dokumenttien siirtäminen toiseen suuntaan, esimerkiksi arkistosta tai työpöydältä monitoimilaitteelle ja paperille.

Tulostamisen helpottamiseksi iW360 tarjoaa kätevän tulosteiden koostamistyökalun. Eri ohjelmista tulevat tiedot, esim. Powerpoint-kuvat, Excel-taulukot ja verkosta poimitut kuvaruutukopiot voidaan järjestää yhdeksi tulostettavaksi kokonaisuudeksi.

- Tutkimukset osoittavat, että yrityksissä jatkuvasti kamppaillaan dokumenttien hallintaan liittyvien asioiden kanssa. Haluamme tehdä pk-yritysten arjesta helpompaa laitteidemme ja ohjelmistojemme avulla. Canon iW360 on kehittynyt aiempaa monipuolisemmaksi kokonaisuudeksi ja se on usean pk-yrityksen tärkeä apulainen dokumenttien käsittelyssä, linjaa tuotemarkkinointipäällikkö Markus Winnett Canonilta.

Lisätietoja: Canon Oy, toimistoratkaisut, tuotemarkkinointipäällikkö Markus Winnett, p. 010 544 4240
etunimi.sukunimi@canon.fi