no consumer

Nopea, luotettava ja puhdas – Canonin uusi tuotantoskanneri [13.3.2008]

Canon on julkistanut ensimmäisen keskiraskaan sarjan tuotantoskannerinsa, imageFORMULA DR-X10C:n. Työryhmäskannereillaan kunnostautuneen Canonin uusi lippulaiva profiloituu nopeutensa ja luotettavuutensa ansiosta välittömästi oman sarjansa kärkituotteiden joukkoon.

imageFORMULA DR-X10C

- Canonin uusi tuotantoskanneri ihastuttaa nopeudellaan ja luotettavuudellaan.
- Uuden teknologian ansiosta pöly ja lika saadaan eliminoitua entistä paremmin

Canonin uutuuslaite pystyy skannaamaan 100 sivua minuutissa - olivatpa sivut mustavalkoisia, harmaasävyisiä tai värillisiä.

Nopeutta ei ole saavutettu laadun kustannuksella, vaan pikemminkin päinvastoin. Nyt julkistettu tehopakkaus on erittäin luotettava, korkealaatuinen skanneri, jonka uusi teknologia takaa erinomaisen lopputuloksen.

Luotettavuus perustuu dokumentin syöttöä valvovaan tekniikkaan, joka tunnistaa kaksoissyötön ja eripaksuiset dokumentit. Skannerista löytyy myös niitintunnistimet, jotka estävät sekä itse laitetta että skannattavia asiakirjoja vioittumasta.

Korkeatasoiseen lopputulokseen pääsemistä tukevat pölyn ja lian hallinnan teknologiat. Erillinen puhallin siivoaa pölyä laitteen sisältä ja linssistä. Likaa tunnistava sensori havaitsee skannerin lasilla olevan lian ja optimoi, miten päästään parhaaseen lopputulokseen. Pienten, skannauksen lopputulosta haittaavien yksityiskohtien hallinta onkin avainasemassa Canonin teknologiassa.

Laitteen mukana seuraa Canon Capture Perfect –skannausohjelmisto. Helppokäyttöisen ohjelmiston avulla skannaus on vaivatonta ja tehokasta.

ImageFORMULA DR-X10C on saatavilla huhtikuusta 2008 lähtien.

Lisätietoja:
Canon Oy, Markkinointi, tuotemarkkinointipäällikkö Tarja Urponen, puhelin 010 544 4363, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi