Design ja energiatehokkuus antavat leiman Canonin uusille imageFORMULA-asiakirjaskannereille [18.2.2008]

Canon tuo markkinoille kaksi uutta työryhmäskanneria, imageFORMULA DR-2010C:n ja imageFORMULA DR-2510C:n. Uutuudet erottuvat markkinoilla designinsa ja energiatehokkuutensa ansiosta. Kaksikon ominaispiirteitä ovat myös helppokäyttöisyys, nopeus ja työnkulun tehostaminen.

DR-2510C-asiakirjaskanneri

imageFORMULA DR-2010C ja imageFORMULA DR-2510C edustavat Canonin nykyaikaista muotoiluosaamista. Pienikokoiset, pystymalliset skannerit ovat laitteina elegantteja ja muotoilultaan tehokkaita. Pystymalli lisää samalla paperinsyötön tehokkuutta ja toimintavarmuutta.

Energiatehokkuuteen on panostettu mm. laitteen virrankäsittelyssä. USB-liitäntäinen skanneri sammuttaa itsensä automaattisesti, kun laitteeseen liitetystä tietokoneesta katkaistaan virta. Näin estetään skannerin unohtuminen yksinään päälle.

Helppokäyttöisyys tuntuu konkreettisesti dokumentinkäsittelyssä. Skanneri tunnistaa värilliset ja mustavalkoiset dokumentit automaattisesti, eikä käyttäjän tarvitse lajitella erilaisia dokumentteja eri pinoihin. Tekstintunnistus, kirjoitussuunnan tunnistus ja tyhjien sivujen tunnistus helpottavat skannerin käyttöä.

Laitteiden nopeus on sarjassaan huippuluokkaa. DR-2010C skannaa 20 sivua minuutissa ja DR-2510C 25 sivua minuutissa. Skannausnopeus pysyy samana, olipa kyseessä mustavalkoinen, harmaasävyinen tai värillinen dokumentti.

Yleisimmät työnkulut voi automatisoida tehokkaasti tallentamalla ne JOB-painikkeiden alle. Näin käyttäjä voi esimerkiksi skannata nopeasti tietyntyyppiset dokumentit haluttuun paikkaan.

Nyt julkistetut laitteet ovat ensimmäisiä Canonin uuden imageFORMULA-brändin laitteita. Brändi kokoaa yhteen yrityskäyttöön tarkoitetut Canon-asiakirjaskannerit tästä eteenpäin.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, tuotemarkkinointipäällikkö Tarja Urponen, puhelin 010 544 4363, etunimi.sukunimi@canon.fi