Canon parantaa imagePRESS-sarjan värinhallintaa yhteistyössä X-Riten kanssa [15.4.2008]

Canon julkistaa Drupa-messuilla i1 Process Control -järjestelmän 2.0 version. X-Riten Canonille kehittämä järjestelmä tarjoaa imagePRESS-asiakkaille täydellisen väritulostuksen hallinnan ja varmistaa vakiintuneiden alan standardien mukaisen painojäljen.

Process Control varmistaa, että imagePRESS-laitteiden tulostusjälki on vakiintuneiden alan standardien, kuten FOGRA:n mukaista. Ohjelmassa on parannettu graafinen käyttöliittymä ja lisäksi uutuutena interaktiivinen profiilien luontitoiminto, jolla voi optimoida tulostusprofiileja ja parantaa tarkkuutta.

i1 Process Control -ohjelmisto on kehitetty erityisesti Canonin imagePRESS-sarjalle.  Sen avulla asiakkaat voivat helposti käyttää integroitua värinhallintajärjestelmää, joka takaa painokoneen ja värityökalujen täydellisen harmonian käyttöliittymästä lopulliseen tulosteeseen. Ohjelmisto integroituu saumattomasti olemassa oleviin tuotantoprosesseihin ja takaa imagePRESS-käyttäjille entistä luotettavammin poikkeuksellisen korkealuokkaisen laadun jokaiseen painokseen.

Olemassa olevat imagePRESS-sopimusasiakkaat saavat i1 Process Control 2.0 -versiopäivityksen ilman erillistä veloitusta.

Process Control -järjestelmä on esimerkki Canonin työnkulkuohjelmaan sisältyvästä innovatiivisesta ratkaisusta, joka yhdistää Canonin oman tulostustekniikan ja maailman johtavan yhteistyökumppanin X-Riten asiantuntemuksen. Tavoitteena on auttaa asiakkaita parantamaan tuotantoprosessejaan ja kehittämään liiketoiminnastaan entistä kannattavampaa.

Lisätietoja: Canon Oy, ammattitulostusratkaisut, markkinointipäällikkö Juha Wallin, puhelin 010 544 4327