no consumer

Canon Drupa-messuilla 29.5. - 11.6.2008
Ennätysmäärä uutuuksia graafiselle alalle [15.4.2008]

Canonin vahva panostus graafisen alan ratkaisuihin näkyy konkreettisesti Drupa-messuilla Düsseldorfissa touko-kesäkuun vaihteessa. 2000 neliön osastollaan hallissa 8a/B46 Canon esittelee ennätysmäärän mullistavia uutuuksia: uusia laitteita, uusia ohjelmistoja ja kumppanuuksia, jotka puhuttavat messujen jälkeenkin.

Canon-osasto Drupa-messuilla

Uudet imagePRESS C6000 ja imagePRESS C6000VP laajentavat Canonin ennestään monipuolista tarjoamaa digitaalisen painamisen markkinalla. Vuoden 2008 loppupuolella on luvassa myös joukko uusia mustavalkoisia imagePRESS-sarjan laitteita.

Canon imagePROGRAF iPF720 on tuoteuutuus, joka on suunnattu tietokoneavusteisen suunnittelun ja karttojen käsittelyn tueksi. imagePROGRAF iPF720 on yksi luokkansa nopeimmista suurkuvatulostimista. 80 gigatavun kiintolevyn ansiosta tulostustöiden käsittely on poikkeuksellisen tehokasta. Tulostustöiden läpimenoajat lyhenevät ja kiintolevytilaa voidaan hyödyntää työkalumaisesti.

Uutuusohjelmistoja on luvassa mm. tulostuksenhallintaan. Paino- ja tulostustöiden automatisointia helpottava Helix Production Workflow jatkaa uniFLOW Output Managerin viitoittamaa tietä. Paino- ja tulostuspalveluiden tarjoajille suunnattu ohjelmisto säväyttää ennennäkemättömällä tavalla yhdistämällä tehokkuuden ja helppokäyttöisyyden.

Canonin ja Agfa Graphicsin käynnistämä strateginen yhteistyö on merkittävimpiä uusia kumppanuuksia graafisella alalla. Yhteistyö yhdistää Canonin imagePRESS-painokoneet Agfa Graphicsin Apogee Suite –ratkaisuun. Laiteteknologian integrointi entistä vahvemmin työnkulkuihin tuo asiakkaille aitoja, konkreettisia hyötyjä.

Lisätietoja:
Canon Oy, Ammattitulostusratkaisut, markkinointipäällikkö Juha Wallin, puhelin 010 544 4327
Sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi