Uusia tulokkaita imagePRESS-tuoteperheeseen [15.4.2008]

Canon laajentaa digitaalisten painokoneiden mallistoaan kahdella laitteella. Uutuudet soveltavat Canonin imagePRESS-teknologioita ennennäkemättömällä tavalla. Tämän seurauksena painotyön laatu nousee ja töiden hallinta paranee.

imagePRESS C6000 -digitaalinen painokone

Nyt julkistettavat imagePRESS C6000 ja C6000VP täydentävät Canonin ennestään vahvaa valikoimaa digitaalisten painokoneiden markkinalla. Nykyisin käytössä olevat laitteet ovat luoneet digitaalisen painamisen uudet laatustandardit ja uutuudet nostavat vaatimustasoa entisestään.

Teknologisesta edistyksellisyydestä kielivät lukuisat huipputeknologiat. Näitä ovat muun muassa V-Toner-väriaine, T-kehitysyksikkö, E-rumpu, uusi kuvansiirtohihna, moderni kiinnitysjärjestelmä ja värihallinnan automatiikka.

V-Toner-väriaine yhdistää pulverimaisen ja polymeroidun väriaineteknologian parhaat puolet. V-Tonerin väriavaruus on laaja ja painojälki on raikas kaikilla materiaaleilla. T-kehitysyksikön avulla saavutetaan tasainen painopinta painoksesta toiseen. E-rummun erikoispäällyste vakauttaa ja terävöittää värintoistoa.

Uusi elastinen kuvansiirtohihna parantaa kuvansiirron laatua, kun väriaine jakautuu tasaisemmin. Hihna mukautuu käytettävään materiaaliin erinomaisesti ja painotyön laatu paranee. Öljytön ja silikoniton uusi kaksoiskiinnitystekniikka vaikuttaa sekin lopputuotteen laatuun myönteisesti. Värinhallinnan automatiikka ja värinhallinnan työkalut antavat viimeisen silauksen huippulaadulle.

Kehittyneen laiteteknologian rinnalla on tarjolla vahva tuki työnkululle. Paino- ja tulostuspalveluiden tarjoajat voivat hioa Canonin ohjelmistoilla tilaus- ja tulostusprosessit nopeiksi ja sujuviksi.

Lisätietoja: Canon Oy, ammattitulostusratkaisut, markkinointipäällikkö Juha Wallin, puhelin 010 544 4327