Rima korkealle: imagePROGRAF iPF720 [15.4.2008]

Canon nostaa suurkuvatulostimien markkinalla rimaa korkeammalle julkistamalla uuden Canon imagePROGRAF iPF720:n. Monia käyttäjiä palveleva muisti-ihme helpottaa CAD- ja GIS-tulostamista ratkaisevasti.

imagePROGRAF iPF720 -suurkuvatulostin

Canon imagePROGRAF iPF720 on tuoteuutuus, joka on suunnattu tietokoneavusteisen suunnittelun ja karttatiedon maailmaan. Sen avulla voidaan tulostaa vedoksia nopeasti ja tarkasti. Lopullisten töiden tulostamiseen on tarjolla huippuluokan tulostusjälkeä.

Suurkuvatulostinten markkinalla imagePROGRAF iPF720 on yksi luokkansa nopeimmista tulostimista. Se tulostaa A0-kokoisen tulosteen 56 sekunnissa. Nopeuden taustalla on L-COA-kuvaprosessori. Huippulaadun varmistavat tulostuspäissä käytettävä FINE-teknologia sekä viiden värin reaktiivinen mustejärjestelmä.

Varsinainen rimannostaja on kuitenkin tulostimen kiintolevy. 80 gigatavun kiintolevyn ansiosta tulostustöiden käsittely on poikkeuksellisen tehokasta. Tulostustöiden läpimenoajat lyhenevät ja kiintolevytilaa voidaan hyödyntää työkalunomaisesti. Kiintolevytilaa voi käyttää mm. tulostusten tallentamiseen uusintatulostuksia varten, tulostustöiden postilaatikkona tai tulostusjonon hallinnan ja töiden priorisoinnin apuvälineenä.

Parhaimmillaan imagePROGRAF iPF720 on monen tulostajan ympäristössä, jossa tulostettavia töitä tulee jatkuvana virtana. Sen käyttäjiä tulevat olemaan pääasiassa suuret organisaatiot ja tulostuspalvelujen tarjoajat.

Tulostin tukee keskeisiä tulostusstandardeja; se on HP-GL/2- ja HP RTL –yhteensopiva. Sen mukana tulee myös HDI-ajuri Windows-ympäristöön.

Canon imagePROGRAF iPF720 on saatavilla huhtikuusta 2008 alkaen.

Lisätietoja: Canon Oy, ammattitulostusratkaisut, markkinointipäällikkö Juha Wallin, puhelin 010 544 4327