Light Production -markkinaan mullistava uutuus: digitaalinen painokone viidellä väriyksiköllä [15.4.2008]

Canon esittelee ensimmäisenä viisiväriyksikköisen Clear-lisäväriainetta käyttävän Light Production -markkinaan tarkoitetun digitaalisen painokoneen. Innovatiivinen Clear-väriaine tuo uuden lakkaustekniikan imagePRESS-painolaatuun ja säästöä tuotantokustannuksiin

Clear-väriaine parantaa entisestään uuden imagePRESS-laitteen kuvanlaadullista etumatkaa. Käyttäjät voivat korostaa värillisiä tai mustavalkoisia alueita työn painamisen yhteydessä, esimerkiksi tekstiä, logoja tai kuvia. Toiminto toteutetaan kuvansiirtoprosessin aikana, jolloin vältetään erilliseen viimeistelyyn liittyvät kustannukset. Tämän vuoksi uusi imagePRESS on kustannustehokas tapa kasvattaa digipainotuotteiden arvoa.

Kirjapainot, tulostuspalvelut ja muut graafisen alan toimijat voivat hyödyntää uuden Clear-väriainetta käyttävän laitteen ominaisuuksia ja laajentaa omaa palvelu- ja painotuotteiden valikoimaansa.

Uutuus on saatavana Euroopassa vuoden 2008 lopussa.

Lisätietoja: Canon Oy, ammattitulostusratkaisut, markkinointipäällikkö Juha Wallin, puhelin 010 544 4327