Canonin digitaalisen painamisen osaamiselle kaksi palkintoa [20.5.2008]

Canonin osaaminen digitaalisessa painamisessa on saanut tunnustusta eri mantereilla. Toinen palkituista on digitaalisen painamisen lippulaivana tunnettu imagePRESS C7000VP, toinen vastajulkistettu, uuteen huipputeknologiaan perustuva imagePRESS C6000.

Nikkan Industry Newspaper palkitsi imagePRESS C7000VP:n arvokkaalla Masuda-palkinnolla. Palkinto jaetaan tuotteille, jotka saavuttavat poikkeuksellista menestystä omalla teknologia-alueellaan. Masuda-palkinnon historia ulottuu vuoteen 1958 saakka. Sitä ei kuitenkaan jaeta vuosittain, vaan ainoastaan silloin kun riittävää menestystä saavuttanutta teknologiaa on tarjolla.

Uutuustuote imagePRESS C6000 herätti ansaittua huomiota Bostonissa pidetyillä On Demand -messuilla. Se palkittiin messujen parhaana tuotteena Process Color Digital Printing Equipment -kategoriassa.

- Palkinto on tunnustus siitä teknologisesta kehitystyöstä, jota Canonilla tehdään, Canonin markkinointipäällikkö Juha Wallin tuumaa tyytyväisenä.

Teknologisen osaamisen yhdistäminen nopeuteen ja monipuolisuuteen on ollut imagePRESS C6000:n suurin valttikortti. Uudessa digipainokoneessa on hyödynnetty mm. uusia väriaineteknologioita, uutta kuvansiirtotekniikkaa ja värinhallinnan automatiikkaa. Painokoneella saa aikaiseksi korkeatasoista painolaatua nopeasti ja tehokkaasti.

Virallisten palkintojen lisäksi myös asiakkaat ovat antaneet tunnustusta Canonin digitaaliselle painamiselle. Asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä digitaalisiin painokoneisiin ympäri maailman. Canonin kansainvälinen digitaalisen painamisen menestystarina jatkuu.

Lisätietoja:

Canon Oy, Ammattitulostusratkaisut, markkinointipäällikkö Juha Wallin, p. 010 544 4327 tai tuotemarkkinointipäällikkö Jouni Lakka, p. 010 544 4486, etunimi.sukunimi@canon.fi