Toiminnanohjaus ja dokumentinhallinta lyövät kättä Canon ADOS -sovelluksessa [31.1.2008]

Suosittu dokumentinhallintaratkaisu ADOS on ottanut harppauksen eteenpäin juuri julkistetun version myötä, sillä Canonin ADOS 6.2 tarjoaa suoran yhteyden dokumentinhallinnan ja toiminnanohjauksen välille.

- ADOS 6.2:ssa yhdistyvät dokumentinhallinta ja Microsoft Dynamics Nav -toiminnanohjaus
- Dokumentinhallinta integroituu yhä kiinteämmin keskeisiin yritysratkaisuihin

Dokumentinhallinnan ja toiminnanohjauksen kytkeytyminen yhteen on ollut monien yritysten toivelistalla. Yritykset haluavat jakaa dokumentteja toiminnanohjausjärjestelmän kautta ja tallentaa ne myös sähköiseen arkistoon. Aiemmin se on vaatinut kahden erillisen ohjelmistoratkaisun käyttöä. Nyt Canonin ADOS 6.2 ja Microsoft Dynamics NAV (ent. Navision) tekevät tämän yhdessä uutta ohjelmistoliitäntää käyttäen. Dokumentinhallinnan ja arkistoinnin toiminnot voi siis tehdä suoraan toiminnanohjausjärjestelmästä.

- Kyseessä on tärkeä julkistus Microsoft Dynamics NAVin käyttäjien kannalta. Tämä on jatkoa ADOSin kehitystyölle, joka tähtää ohjelmiston tehokkaaseen yhteispeliin keskeisten yritysratkaisujen kanssa, tiivistää tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki Canonilta.

Uusi ohjelmistoversio sisältää myös lukuisia muita uudistuksia työnkulkujen helpottamiseksi.

ADOS 6.2 sopii dokumentinhallinnan ratkaisuksi kaikenkokoisille yrityksille. Sen avulla yritykset voivat tallentaa, arkistoida, hakea ja noutaa tietoa nopeasti ja turvallisesti.

Lisätietoja:

Canon Oy, Yritysratkaisut, markkinointi, tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki p. 010 5444 409

Viestintä, Ulla Autiovuori, p. 010 5444 539, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi