Canon Europe tukee innovaatiota kuvauksessa

"terävät mielet, kauniit ideat" näyttelysponsoroinnilla

Canon Europesta on tullut "terävät mielet, kauniit ideat" -näyttelyn virallinen sponsori. "Terävät mielet, kauniit ideat" -näyttely on kiertävä näyttely, jossa esitellään neljän eurooppalaisen suunnittelijan teoksia eri aikakausilta, sekä heidän rinnakkaiset esityksensä suunnittelun tarkoituksesta.

Näyttelyn tarkoitus on herättää keskustelua suunnittelun tarkoituksesta tämän päivän maailmassa, sekä auttaa paremmin ymmärtämään massakulutuksen rooli suunnittelun hyväksymiseksi tärkeäksi osaksi jokapäiväistä elämää.

Ensimmäinen "terävät mielet, kauniit ideat" -näyttely pidetään Lissabonissa 18. syyskuuta - 30. marraskuuta 2003. Näyttely siirtyy Rotterdamiin kevään 2004 aikana ja tarkoitus on viedä näyttely myös Barcelonaan, New Yorkiin ja Milanoon 2004/2005.

Canonin sponsorointiin kuuluu toimittaa suunnittelijoille kamerat ja valikoima objektiiveja, joilla suunnittelijat voivat ottaa kuvia töistään ja elämästään ennen näyttelyitä ja niiden jälkeen. Näyttelyyn kuuluvat alkuperäiset kuvat tulostetaan Canonin suurkuvatulostimilla ja taiteilijoiden ottamat lisäkuvat näyttelyn etenemisestä heijastetaan näyttelyssä erityisesti tätä tarkoitusta varten suunnitelluille näytöille 14 Canonin heijastimen avulla.

Canon Europen viestintä- ja yrityssuhdepäällikkö James Leipnik sanoi: ""terävät mielet, kauniit ideat" -näyttely on upea sponsorimahdollisuus Canonille, koska se kuvastaa monia Canonin arvoista, mukaan lukien luovuuden, inspiraation ja innovaation tukeminen digitaalisessa taiteessa ja suunnittelussa. Canonin kuvaustekniikan avulla "terävät mielet, kauniit ideat" -näyttely esittää ainutlaatuisia taideteoksia mielenkiintoisella ja innovatiivisella tavalla. Lisäksi näyttely on Canonille erinomainen mahdollisuus esitellä tuotteitaan taideympäristössä maailmanlaajuiselle yleisölle."

"terävät mielet, kauniit ideat" -näyttely on uusi esimerkki Canonin sitoutumisesta digitaaliseen taiteenalan kasvun rohkaisemiseen. Toinen esimerkki tästä sitoutumisesta on vuonna 2000 perustettu Canon Digital Creators -kilpailu, joka antaa tunnustusta innovaatioista ja palkitsee digitaalisen vallankumouksen ammattimaisia ja harrastustaiteilijoita.

Asiaan liittyvät linkit:

spacer
					image
Sponsorointikohteet
Sponsorointi
Kansainvälinen sponsorointi
Muoti
Jalkapallo
Punainen Risti
Canon Foundation
World Press Photo Foundation
Golf
WWF