spacer image spacer image spacer image spacer image spacer image spacer image spacer image spacer image spacer image spacer image spacer image
Canon yrityksenä  |   OstopaikatHae Canon-tuotteiden ja -ratkaisujen lähin hankintapaikka |   Ota yhteyttäYhteystiedot Suomessa ja muualla maailmassa Canon Oy spacer image spacer image
spacer image spacer image spacer image
spacer image spacer image

spacer image Etusivu > Canon yrityksenä > Lehdistösivut > Lehdistötiedotteet > Yritysratkaisutiedotteet spacer image spacer image
spacer image

Canon i-SENSYS -mallistoon 8 uutuutta yrityskäyttöön ja kotitoimistoihin [17.9.2012]

Canon on laajentanut lasermallistoaan julkaisemalla kahdeksan uutta i-SENSYS-laitetta. Uutuuksiin kuuluu kaksi lasermonitoimilaitesarjaa, henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettu lasertulostin ja tasokas laserfaksi. Laitteiden ominaisuuksia on parannettu asiakkailta saadun palautteen perusteella.

i-SENSYS MF4890dw FRT
i-SENSYS MF4890dw

Osassa uusista i-SENSYS MF4700- ja MF4800-mustavalkomonitoimilaitteista on Wi-Fi-liitäntä, joten ne on helppo liittää toimiston verkkoon yhteistä käyttöä varten.

Monitoimilaitteissa on nyt myös skannausta ja kopiointia nopeuttavat pikapainikkeet, jotka olivat aiemmin vain Canonin tasokkaimmissa i-SENSYS-monitoimilaitteissa. Käyttöpaneeliin sijoitetuilla kätevillä painikkeilla voidaan muun muassa skannata verkkoon ja kopioida kaksipuolisesti.

Uudet A4-koon laitteet mahdollistavat myös entistä paremman ja hiljaisemman käyttäjäkokemuksen. Kaikki uudet i-SENSYS-laitteet ovat pienikokoisia ja tilaa säästäviä, joten ne mahtuvat hyvin pienellekin työpöydälle. Lisäksi MF4700- ja MF4800-laitteissa on uusi viisirivinen kallistuva nestekidenäyttö, joka voidaan säätää sopivaan kulmaan sijoituspaikan mukaan. i-SENSYS MF4700- ja MF4800-laitteissa ensimmäinen tuloste on valmis jo 5,8 sekunnissa.

Canonin uusien i-SENSYS-mallien avulla organisaatiot voivat osallistua ympäristötalkoisiin, sillä laitteet ovat energiatehokkuudessa luokkansa kärkeä: niiden tyypillinen sähkönkulutus (TEC) on vain 0,5 kWh viikossa (i-SENSYS LBP6020 ja LBP6020B).

Canon julkaisee myös uuden i-SENSYS FAX-L410 -laserfaksin, joka sopii eri kokoisten yritysten tarpeisiin. Laitteen energiankulutus on lepotilassa vain 1,4 W.

Uudet i-SENSYS-laitteet tulevat myyntiin marraskuussa 2012.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Hanna Toropainen, etunimi.sukunimi@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen

Canon Oy kuuluu Japanissa vuonna 1937 perustetuun Canon-ryhmään, joka panostaa voimakkaasti tutkimukseen ja tuotekehitykseen kaikissa maanosissa. Yhtiöllä on neljä tukijalkaa: kuvantamisen ratkaisut, tulostuksen- ja informaationhallinnan ratkaisut, digitaalisen painamisen ratkaisut sekä lääketieteen ratkaisut. Canon Oy:n myynti- ja palveluorganisaatio käsittää Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Canon Business Centerit Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Porissa, Tampereella ja Turussa sekä laajan jälleenmyyjäverkoston Suomessa sekä Virossa, Latviassa ja Liettuassa.

Canonin toiminta on sertifioitu ympäristön (ISO 14001), laadun (ISO 9001) ja tietoturvan (ISO 27001) osalta. Myös Canon Oy:n täyden palvelun jälleenmyyjillä on ISO 14001-sertifiointi.

Canon Oy on Excellence Finland 2011 -laatukilpailun voittaja ja Recognised for Excellence 5 Star –tunnustuksen saaja ainoana Suomessa. Tuomaristo piti Canonin erityisinä vahvuuksina seuraavia tekijöitä: innostus ja yrityskulttuuri, asiakaspalvelu, toiminnan jatkuva kehittäminen ja johtamisen taso.

Vuonna 2012 Canon nousi Suomen huipputyöpaikkojen listalle, jonka Great Place to Work -instituutti yhdessä Talouselämä-lehden kanssa julkaisee vuosittain. Canonin sijoitus oli yleisessä sarjassa (50-499 työntekijää) sijalle 20, ja matka kohti kärkeä jatkuu.

Print page Tulosta sivu arrow more

i-SENSYS FAX-L410 -kuvia
spacer image spacer image spacer image
spacer image You Can Image spacer image spacer image